QnA

Kako bi vaše iskustvo najma haljine i/ili dodataka bilo što opuštenije sam proces najma smo učinili što jednostavnijim. Nema registracije već se na stranici proizvoda dodaje željeni artikl u košaricu nakon čega se odabire način dostave i plaćanja. Ukoliko imate pitanja vezanih za artikl ili sam proces najma, slobodno nam se obratite na bilo koju od opcija u kategoriji Kontakt.

Na internetskoj stranici, nakon što odaberete artikl, datumi u datumaru koji su rezervirani biti će prekriženi.

S desne strane fotografije artikla može se pronaći tablica veličina ili nam se obratite na bilo koju od opcija u kategoriji Kontakt.

Haljina i/ili dodaci koji su u ponudi su unajmljeni već ranije. Prije slanja odabranog artikla novom klijentu, haljine se kemijski tretiraju, a dodaci dezunficiraju UV aparatom ili sprejom za dezinfekciju.

Klijent narudžbu može zadržati četiri (4) dana što uključuje: prvi dan koji je dan dostave, drugi i treći dan za nošenje, a četvrti dan za vraćanje narudžbe od strane klijenta. Ukoliko je riječ o specifičnoj situaciji ili izoliranoj lokaciji za dostavu, obratite nam se na bilo koju od opcija u kategoriji Kontakt.

Haljine se mogu isprobati u Il Primo Show Room-u na lokaciji Martićeva 72, Zagreb uz prethodnu najavu za dogovor termina. Za dogovor termina, slobodno nam se obratite na bilo koju od opcija u kategoriji Kontakt.

Molimo pročitati više na u Općim uvjetima poslovanja.

Haljina i/ili dodatak klijentu stiže kemijski očišćena odnosno dezinficirano te se na isti način tretira nakon povrata.

Ako naručena haljina ne odgovara veličinom/došla je kriva/oštećena molimo vas da nam se obratite u najkraćem mogućem roku, a najkasnije unutar 24 sata od trenutka primitka narudžbe, dostavna služba će vam donijeti pravilan artikl i preuzeti onaj koji se zamjenjuje i/ili reklamira. Ako je potpuni povrat, nakon zaprimanja artikla od klijenta izvršite će se i povrat uplaćenih sredstava.

Narudžba stiže na odabrani datum koji je označen prilikom narudžbe. Sve narudžbe primljene nakon 11:00 za isti dan isporuke neće moći biti isporučene u željenom terminu već sljedeći dan.

Plaćanje se vrši virmanski ili gotovinom pri preuzimanju u Il Primo Show Room-u na lokaciji Martićeva 72, Zagreb.

Ukoliko narudžba nije dostavljena na odabrani datum, molimo da nas kontaktirate najkasnije do 16:30 sati prvog dana odabranog datuma. Haljina će biti ekspresno dostavljena tijekom idućeg dana prilikom čega poklanjamo popust u iznosu 20% na iduću kupnju ili pravo na refundaciju 15% uplaćenog iznosa.

Dio troška dostave pokriva Il Primo, a drugi dio u iznosu od 40 kuna pokriva klijent. Postoji i opcija osobnog preuzimanja narudžbe u Il Primo Show Room-u na lokaciji Martićeva 72, Zagreb te se u tom slučaju dostava ne naplaćuje.

Moze, uz prethodnu najavu i dogovor termina dolaska u Il Primo Show Room-u na lokaciji Martićeva 72, Zagreb. Slobodno nam se obratite na bilo koji od opcija u kategoriji Kontakt.

Haljina i/ili dodaci se vraća u ambalaži u kojoj je i zaprimljena. Vrećice imaju dodatnu traku na sebi koja služi za povrat. Zajedno s narudžbom u kutiji dolaze i kratke upute. Na datum povrata narudžbe, haljinu i/ili dodatke s uputama vratite u kutiju te sve zajedno stavite u vrećicu.

Narudžbe se šalju internom dostavom ili dostavnom službom GLS.

Ako niste na adresi prilikom isporuke narudžbe, molimo da nas kontaktirate na broj +385 95 584 8424 ili na mail adresu info@ilprimo.hr